wtorek, 28 października 2014

Draw - Vampire Diaries - Damon and Elena

 Tak nareszcie przez was chyba najlepiej przyjmowana seria z rysowania. Powiem wam tak  jestem dumna z Damona, ale nie z Eleny, która po cieniowaniu wyglądała jak wiedźma. Dosłownie :-/ Tak więc musiałam to zmazać no i pomachać trochę ołówkiem. No i... wyszło jak wyszło. Lepiej całość wyglądałaby bez niej no, ale...
ALE DLACZEGO WŁAŚNIE TO?
Ostatnio moja koleżanka zaraziła mnie serialem pt. jak się pewnie spodziewacie "Pamiętniki Wampirów". Bardzo jak większości zapewne spodobała mi się postać Damona, takiego bad boya coś w ten desejn, ale pamiętajcie ZŁY WAMPIR TO DOBRY WAMPIR. Dlatego to on jak i Elena, która ykhm... nie jest tu Eleną zjawili się na rysunku. KOMPLETNIE NIE DUMNA I WRĘCZ PRZYBITA pokazuję Wam moje starania.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz