piątek, 17 października 2014

TOP 10 - PIOSENKI TYGODNIA

Hello Ladies, and Gentleman's.
 Wow... wow... wow ile to ja słuchałam piosenek w tym tygodniu. Powiem Wam, że trochę tego było. A co robię teraz? To oczywiste - słucham muzyki ☺ Przyznam się, że jeśli chodzi o gatunek to gustuję (przyznaję bez bicia) raczej w popie. Nie jestem też żadną Directionerką (tak się pisze?)... po prostu, takie kanały jak 4Fun, czy Eska odpowiadają mi w 80 procentach, bo wiadomo nie lubię wszystkiego. Nie będzie go tu znów tego jakoś wiele, ale bardzo lubię też rap (dokładnie... no) - niekoniecznie polski, więc dziwię się, że się tu pojawił. Ogólnie moje gusta sięgają dalej - za granicę... Postanowiłam, że nie będę tu też opisywać jakie dana piosenka ma znaczenie i tak dalej. Dlatego, że i tak nikt tego nie zechce czytać - nawet nie wiem, czy czytacie o tym, że inni nie chcą czytać (what?).
Dodam jeszcze, że gusta jak każdemu człowiekowi się zmieniają, dlatego nie będzie tu bardzo sentymentalnej muzyki, ale takiej, która słuchana jest przeze mnie teraz... tak... no... LET'S GET IT STARTED:

10. Sporty - O - Let Me Hit It - bez sentymentów, ale zaje... no... 

9.  Britney Spears - Criminal - tak... po prostu...


8. Iggy Azalea feat. Macklemore & willi.i.am.  - V.I.P. Overload - remix, ale świetny - Macklemore + Iggy = ♥


7. Donatan-Cleo "Brać" gość. Enej - tak... tak... polska... ale wpada w ucho...


6. Ke$ha - Cannibal


5. Gotye - Somebody That I Used To Know


4. Harry Potter - Don't You Worry Child - pocieszacz, który wyciska łzy


3. Kaen feat. Cheeba, WdoWa - Zbyt Wiele - 

2. MAGIC! - Rude


1. Ed Sheeran - Thinking Out Loud - najlepszy wykonawca -  najlepsza piosenka...


PODKREŚLAM, ŻE TO MOJE TOP 10.
I TAK, MNIEJ WIĘCEJ SŁUCHAM TAKIEJ WŁAŚNIE MUZYKI.
A JAKIE SĄ WASZE PIOSENKI TYGODNIA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz