wtorek, 23 grudnia 2014

CHRISTMAS TAG

 Nie da się nie zauważyć, że święta zbliżają się ogromnymi krokami. Już jutro będziemy obchodzić Wigilię, a razem z nią idzie odpakowywanie prezentów, spędzanie czasu z rodziną, kolędowanie czy jedzenie wigilijnych potraw. Szczerze mówiąc grudniowe święta są moimi ulubionymi. W urodziny się starzejemy, a ja w wieki osiemnastu lat wolałabym zostać w miejscu. Za świętami wielkanocnymi nie przepadam, a imienin nie obchodzę, a więc... zostaje mi tylko Wigilia, Boże Narodzenie i Nowy Rok. Teraz my łączmy się w smutku, że ten rok nie przyniósł nam świątecznego śniegu i... zacznijmy tag, którego pytania postanowiłam przerobić:


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Ja jak i moja rodzina jesteśmy osobami odkładającymi wszystko na ostatnią chwilę. Dlatego nie ma nawet mowy, że choinkę, potrawy czy prezenty przygotowujemy czy nawet planujemy już od początku grudnia. Więc zaczynamy gdzieś tak w tydzień przed świętami albo nawet jeszcze później.

2. Masz kalendarz adwentowy?
Leży gdzieś na półce w moim pokoju. Rodzice kupują je co rok raczej ze względu na moją młodszą siostrę. Nie gardzę nim jednak i przyjmuje. Zaś czekoladki jem kiedy mi się spodoba. Teraz utknęłam bodajże na 18 grudnia.

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Znając życie większość odpowiedziałaby, że jest to Kevin, ponieważ każdy chyba wie, że jest on puszczany co rok w telewizji i dla niektórych jest on nawet tradycją. Jednak ja niej jestem nawet pewna czy kiedykolwiek obejrzałam go całego. Moim ulubionym świątecznym filmem nie jest on tylko "Titanic". Także jest puszczany co rok, a o nim mówią mniej.

4. Ulubione potrawy świąteczne?
Jestem dziwną osobą, ponieważ nie jadam zbyt wiele w święta. Jestem jednak zmuszona do jedzenia różnych dań. Jeśli miałabym między nimi wybierać to najchętniej zjadam barszcz z uszkami czy pierogi.

5. Jaką będziesz miała choinkę w tym roku?
Niestety czy stety: sztuczną. Jest ona z moją rodziną już wiele lat i nadal się z nią nie rozstajemy.


6. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
Jak co roku w Wigilię. Zaś kiedy miałam poniżej dziewięciu lat prezenty dostawaliśmy wyłącznie wtedy, ale... były one takie jak w Wigilię tylko wcześniej i z rąk Mikołaja.

7. Ulubiony zimowy napój?
Raczej nie mam swojego "ulubionego", ale można powiedzieć, że jest to cola, którą piję w nocy o północy w zimę i lato. Wiem jednak, że jest to niezdrowe dlatego staram się ją ograniczać i pić więcej herbaty z cytryną.

8. Ulubione świąteczne piosenki?
Ich także nie mam, a więc powiem Wam czego słuchałam w tym miesiącu. Zaczęłam oglądać coraz więcej i więcej parodii. Wpadłam w jakąś panię. Zaś teraz słucham na przemian ich oraz piosenek, które są połączone ze sklejką z różnych filmów i świetnie obrobione. Tak jak - [tutaj].

9. Jak zazwyczaj spędzasz Sylwestra?
 Jak co rok razem z kuzynką próbujemy pobić rekord. Naszym dotychczasowym jest siódma nad ranem. Poinformuję Was już w 2015 jeśli uda nam się go pobić.

10. Jak obchodzisz Wigilię?
Wieczorem razem z moją małą rodziną przyjeżdżamy do dziadków gdzie spotykamy się z jej większą częścią. Dzielimy się opłatkiem, a następnie jesteśmy zmuszani przez babcię do jedzenia wigilijnych potraw. Potem jest to sławne odpakowywanie prezentów. Rozmawiamy chwilę z rodziną, a ja z moją niezawodną kuzynką idziemy do pokoju obok rozmawiać o swoich sprawach, oglądać filmy czy co tam jeszcze. Jak zawsze śledzone przez moją młodszą siostrę. Przy okazji kradnąc kawałki ciast ze stołu.


 To chyba tyle z tego świątecznego tagu. Chciałabym Wam także zadać jedno pytanie. Jeśli mogę...

JAK WY OBCHODZICIE WIGILIĘ?

5 komentarzy:

  1. Ojj tak w tym roku będzie to 7:01 xD
    A nasi detektywi , pewnie tego nie przeczytają ale są dziwni :)
    Najlepszy miodownik babci i serniczek twojej mamy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka *o*
    Ja również zapraszam na swój pierwszy, świąteczny post :)
    http://karaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spedzam swieta z rodzina :)))
    sliczna choinka!
    http://gdzie-sie-podzialy-moje-frytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię samych świąt, lubię tylko adwent (chodzi mi że lubię ta tmosferę w sklepach itp) :)
    http://madgirl96.blogspot.com/2014/12/provisions-of-new-year-2015.html

    OdpowiedzUsuń