środa, 3 grudnia 2014

SZPILKA #4

Wraz z końcem listopada pojawiła się nowa szpilka!
Szczerze... listopad to najgorszy (przynajmniej dla mnie) miesiąc w roku. Razem z wrześniem byliby niezłą parą. No, ale... nie obchodzą Was zapewne moje wywody tylko ulubieńcy, czy tam podsumowanie (jak kto chce) listopada:

  •   Nie da się ukryć - IGRZYSKA ŚMIERCI KOSOGŁOS CZ.1 był najbardziej wyczekiwanym przeze mnie filmem. Nie będę się rozpisywać tutaj na jego temat, ale jeśli chcecie zobaczyć ową premierą widzianą moimi oczami zapraszam [TUTAJ].  Mogę nadmienić jednak, że ani trochę się nie zawiodłam i zachęcam Was abyście dobijali się drzwiami i oknami do kin i wczuli się w wojnę przeciw Kapitolowi.

  •  Tak wiem, że to dziwnie wygląda, ale PARODIE IGRZYSK ŚMIERCI w tym (raczej w tamtym) miesiącu przypadły mi wyjątkowo do gustu. Sadzę, że każdemu fanowi spodoba się ich bardziej komediowa strona. Tutaj macie owe piosenki ustawione przeze mnie od najlepszej do najgorszej. Sprawdźcie sami:

  •  Trochę za dużo o nich na moim blogu, ale... co tam. To mój blog. PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW wyjątkowo mnie urzekły i zachęciły do oglądania innych seriali typu: The Walking Dead. Do końca nie wiem dlaczego, ale w historii Damona, Eleny i Stefana widzę coś co mnie automatycznie przyciąga do siebie. Wraz z nadejściem drugiego sezonu udało mi się (przyznaję bez bicia) popłakać... i to bardzo. Także gorąco Wam polecam!
Serial możecie obejrzeć tu: http://www.kinoman.tv/serial/pamietniki-wampirow

PRZEWIŃCIE DO 3:40. ;)

  •  Za nadesłanie mi tej piosenki bardzo dziękuję Weronisi. :) Powiem, że David Guetta powalał mnie na nogi wieloma swoimi twórczościami. Wraz z każdą nową piosenką staje się coraz lepszy. Właśnie za to go podziwiam. Nie pomijajmy także tego, że Sam Martin dołożył wszelkich starań do stworzenia tej produkcji. Ale jak zawsze my tu nie tylko o piosence. Możliwe, że teledysk podobał mi się także dlatego, że kojarzy mi się z filmem "Wyścig", który był dla mnie absolutnym hitem tamtego roku.
To już koniec SZPILKI zapraszam Was do następnej części rzecz jasna już za miesiąc. Żegnam się z Wami:
PA, PA.

2 komentarze:

  1. Świetni ulubieńci :) Igrzyska śmierci omomo... :*
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyska <3 Piosenka też supi bo polecona przez mnie(ta skromność).Ogólnie dobry gust :D
    my-mistakes-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń