wtorek, 9 grudnia 2014

POMARZYĆ TO SE MOŻESZ... CZYLI CO CHCIAŁABYM DOSTAĆ NA GWIAZDKĘ

 Zbliża się gwiazdka, a ja już rozmyślam nad tym co znajdę pod choinką. Tam na dole pojawia się lista prezentów, które sobie wymarzyłam. Nie znaczy to, że jestem rozpieszczana, albo coś w tym stylu... kiedy tylko mój tata dowiedział się co chciałabym dostać odpowiedział krótko: "To se zarób". No, ale pomarzyć zawsze można. Prawda?

  • Dary anioła zostały tak nachwalone przez moją koleżankę, że aż zapragnęłam dostać je w swoje brudne łapki. Sądzę, że ten prezent należy do grupy możliwych - dzięki cioci.
  • Skyrim, Beyond, Far Cry 4 i GTA V - dziewczyna, a gra w gry. Nikt mi nie zabroni. Co prawda gry są na konsolę od Sony, której nie posiadam, ale... zresztą dowiecie się za moment.
  • PS3 - no właśnie. Zbieram na nie już z jakieś dwa lata i... jeszcze nie uzbierałam odpowiedniej kwoty. Jednak rodzice postanowili mnie wspomóc wiedząc, że mi zależy. Dlatego jest on prezentem tak drogim, że aż nie wieże w to, że go dostanę. Trzymajcie kciuki.
  • Bluza - jest zima, a więc jak sama nazwa wskazuje jest bardzo zimno. Mimo, że nienawidzę gorąca to także nie lubię kiedy to jest mi strasznie chłodno. Do tego sądzę, że bluza jest dla mnie idealnym rozwiązaniem.
A JAKIE SĄ WASZE WYMARZONE, GWIAZDKOWE PREZENTY?

    13 komentarzy:

    1. Mam tą bluzę tylko w czarnym kolorze ;) Na mojej liście jest lustrzanka, na którą zbieram ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Nie które rzeczy z tych to ja mam . Sama wiesz :)
      Ale no gwiazdka i Beyond może da się załatwić ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Mam przyjaciółkę, która tak uwielbia "Dary Anioła", że ciągle o nich mi opowiada i wydaje się być bardzo fajna! *.* Na mojej liście jest lustrzanka, bo uwielbiam robić zdjęcia a telefonem wychodzą bardzo słabej jakości. :)
      Super blog! ;D

      http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/ zapraszam ♥

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Haha to widzę, że mogłyby się zakumplować. :D

        Usuń
    4. Ja chciałabym dostac nowy telefon, mam nadzieję że dostaniesz swoje wymarzone prezenty :D
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    5. A na mojej liście znajduje się nowy aparat :)
      obserwuję.
      http://jully-blog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    6. Jeśli poszukujesz dobrej bluzy polecam fesswybitnie.Są świetne jakościowo :)
      Uwielbiam Dary Anioła :)
      Obserwuje
      http://julkablo.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. ja bym chciała NBA dostać na xbox'a. tak samo jak ty uwielbiam gry ;3 i grać w kosza to już wgl ;3 życzę żebyś dostała wybrane prezenty. ;* wesołych świąt <3

      beavesomee.blogspot.com obserwuję :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Muszę pogratulować, bo magicznym sposobem zostałam na blogu, co jest dużym osiągnięciem. Zazwyczaj wychodzę, ale tutaj... no. jestem.
      Dary Anioła? Polecam serdecznie. Same cytaty z książki rozwalają.
      Bluza! Ohoho, bluzy są świetne! *u*
      Jak nie zapomnę ,to jeszcze zawitam. Cała ja.
      Króliczek.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cieszę się i mam nadzieję, że... zostaniesz. ;)

        Usuń
    9. Oby Twoje marzenia się spełniły! :)

      naczytane.blog.pl

      OdpowiedzUsuń
    10. Wiem,że nachwaliłam Ci DA,ale serio to jedna z najlepszych książek:)a co do reszty to życzę,żeby udało ci się je dostać :*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Haha... liczę się z twoim zdaniem i głównie dlatego chciałam ją kupić... :D

        Usuń