sobota, 6 grudnia 2014

PREZENTY, MIKOŁAJKI I PŁYTA

 Wszem i wobec ogłaszam, że okres świąteczny już się rozpoczął. Staram się powoli  do niego przyzwyczaić, a Mikołajki mi trochę w tym pomogły.



 O ile mieszkam w małej, świętokrzyskiej wsi to bynajmniej mnie każda wycieczka do miasta cieszy. Dziś rodzice - mimo, że raczej nie obchodzimy Mikołajek - postanowili nas gdzieś zabrać. Moja młodsza siostra nie mogła wytrzymać z podskokami w sklepie z zabawkami. Zaś ja dopiero wstępując do Empika poczułam się jak w domu. Pełno  książek, płyt z filmami, serialami i muzyką, gry. Ach no po prostu praktycznie wszystko co potrzebne do szczęścia. Osobiście postawiłam na płytę moim zdaniem godnego do naśladowania, tworzącego świetną muzykę, o pięknym głosie i wielkim talencie (się nachwaliłam) Eda Sheerana. Droga, bo droga, ale musiałam, jako... wierna fanka. No, a teraz przynajmniej mogę odhaczyć ją z mojej listy świątecznych życzeń.




 Jednak uczestniczyłam w Mikołajkach na większą skalę. Mianowicie w naszej szkole. No... może trochę przesadziłam, ale... W naszej klasie kupowaliśmy sobie nawzajem prezenty. Jak to w większości szkołach się organizuje. Moja przyjaciółka także została przeze mnie obdarowana. Zaś ja dostałam książkę, za którą dziękuję tej oto Pani ---> W. Polska autorka, ale szczerze jej opis z tyłu zachęca do jej jak najszybszego przeczytania.

CZAROWNICE Z WOLFENSTEINU - PIERŚCIEŃ I SITO
 Mam nadzieję, że Wy także spędziliście miło tegoroczne Mikołajki. Także mam do Was pytanie:

JAKIE BYŁY WASZE MIKOŁAJKOWE PREZENTY?

8 komentarzy:

  1. Ajjj!!! Zazdroszczę płyty! Ja też uwielbiam Eda, a ten album jest...ach! Cudowny. Niestety udało mi się go posłuchać tylko dzięki YT... Ja dostałam tą znaną... albo i nieznaną trylogię Reginy Brett ,,150 lekcji jak być szczęśliwym". Bardzo się cieszę, bo ostatnio chciałam ją kupić, a teraz mam to z głowy XD.

    Skoro jesteśmy w temacie prezentów... Zapraszam na rozdanie! Może i ty coś dostaniesz?
    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post moim zdaniem też jestem za tym że okres swiąteczny się zaczął :) mikołaj też mi w tym pomógł :) Masz świetnego bloga :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodycze :D fajny post

    http://cetrin-blog.blogspot.com/2014/12/kiedy-spadnie-snieg.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w Empiku czuję się taaaaka szczęśliwa :D Tylko kasy zawsze mało aby wszystko kupić :( :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Mikołajki jak zwykle dostałam pieniądze i słodycze ;) Mogę się pochwalić, że płytę Eda dostanę od przyjaciółki na święta <3
    http://stoprocentwelny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełno słodyczy ale nie tylko ;)
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń