czwartek, 1 stycznia 2015

POSTANOWIENIA NA 2015 ROK

 Wszem i wobec oznajmiam, że już mamy 2015 rok!
 Dziękuję Wam za te pięć miesięcy razem. Nie chcę składać Wam banalnych życzeń z internetu dlatego powiem coś od serca. Mój blog stał się moją pasją. Nigdy nie byłam osobą, która długo zajmowała się jedną rzeczą i aż tak się do niej przywiązała. Wy i on pomógł mi to zmienić. Tak naprawdę dopiero on zyskał najwspanialszych czytelników o jakich ktokolwiek mogłam marzyć. Jestem naprawdę beznadziejna w składaniu życzeń więc mam nadzieję, że wystarczy Wam ten krótki zwrot w Waszą stronę.
 Dodatkowo żeby post nie był pusty postanowiłam dodać moje postanowienia na najnowszy rok. Szczerze robię to pierwszy raz więc nie mam pewności czy jak większość ich nie dotrzymam czy zdarzy się jednak na odwrót. Dlatego chcę aby nie były one z kosmosu. Dosłownie. Miałam na myśli lot na Marsa, ale raczej zrezygnuję. Także myślę, że są one w miarę realne i że jednak uda mi się je spełnić w całości.


1. Będę czytać więcej książek
Przyznam się, że w tym roku czytałam ich dość mało w porównaniu z np. trzecią klasą. Tak dokładnie to nie pomyłka. W mojej komodzie leżą już trzy rozpoczęte i niedokończone. Czas więc to zrobić.

2. Postanowiłam więcej się uczyć
Jako iż razem z nowym rokiem przychodzi także nowy semestr w szkole. Niestety nie jestem okropnie wesoła z tego powodu. Jednak za naukę trzeba się wziąć.

3. Oglądać więcej seriali
Właśnie o tym mówię. To moja lista więc mogę w niej umieścić co chcę. Przyznam, że około rok temu telewizja i różne seriale, które można w  niej obejrzeć są dla mnie naprawdę denne. Dlatego miesiąc temu postanowiłam rozpocząć oglądać The Vampire Diaries. Teraz jednak mam zamiar nie skupiać się na jednym jak to było dotąd. Postawiłam na takie produkcje jak: Pretty Little Liars, The Originals, Game of Thrones oraz The Walking Dead.





 4. Mniej bałaganić
Nie da się ukryć, że jestem mistrzem w bałaganieniu. Z czasem wdało się to w nawyk i zaczęłam się przyzwyczajać do brudu. Nie no dobra "brud" brzmi niezbyt, a więc nazwijmy to "artystycznym nieładem". Dlatego postanowiłam się go pozbyć i zaprzestać z tym nawykiem.

5. Ograniczyć siedzenie na komputerze
Sama w to nie wierzę. Jest to zdecydowanie jedno z postanowień, które jest dla mnie najtrudniejsze do spełnienia.  Jednak lubię stawiać sobie wyzwania.

6. Nie odkładać rzeczy na potem
Jestem mistrzem w robieniu właśnie na odwrót. Nauka na sprawdzian? Dzień przed. Teraz postanawiam zacząć ją cztery czy trzy dni przed.



7. Nie poddawać się!
Jak Wam mówiłam jestem mistrzem w poddawaniu się i porzucaniu miliona rzeczy. Na teraz mam zamiar nauczyć się angielskiego, uprawiać jakiś sport oraz polepszyć moją "znajomość" z plastyką. Muszę także wreszcie napisać całkowicie moją historię i nie zaprzestać - jak robiłam do teraz.  No i oczywiście dotrzymać moich noworocznych obietnic!

A JAKIE SĄ WASZE POSTANOWIENIA NA NOWY ROK?


14 komentarzy:

  1. koniecznie na serialową listę wpisz Revenge i Orange is The New Black :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśli się. Na razie mam w planach te, ale im więcej tym lepiej. ;)

      Usuń
  2. Mam podobne postanowienia do twoich.
    Życzę ci powodzenia i wytrwałości do dążenia ich.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com
    Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wytrwaniu :)
    i szczęśliwego nowego roku :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super postanowienia :)

    Zolilollix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości! Ja też muszę popracować nad ostatnim z Twoich postanowień, ponieważ w dążeniu do określonych celów niestety łatwo się poddaję. Moimi głównymi postawieniami na ten rok jest "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" oraz kontynuowanie odłożonej nauki gry na gitarze. Fajna z Ciebie osóbka! Obserwuję :)

    Dziękuje za komentarz u mnie! ♥
    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne postanowienia jak i cały blog!
    dodaje do obserwowanych ♥

    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z postanowieniami! Masz bardzo ciekawy i estetyczny wygląd bloga :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Najtrudniejsze 5. :P Ja ez takie chciałam, ale wiem że nie dam rady. xD
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci abyś wytrwała i nie poddawała się tak łatwo :) Naprawdę fajny post :) Obserwuje :) http://veroonikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Postanowienia oczywiście do spełnienia ale też bardzo łatwo je złamać... Trzymam kciuki, bo ostatni punkt zobowiązuje :)
    http://trzezwy-umysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wytrwasz...przypilnuję Cię.Na pewno najłatwiej będzie z punktem trzecim :)
    my-mistakes-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń