piątek, 16 stycznia 2015

PODSUMOWANIE ROKU 2014 - ALFABET

 Jak każdy wie rok 2014 razem ze wszystkimi problemami i szczęściem poszedł w dal. Jednak jak to ja nie zdążyłam się przyzwyczaić do zapisywania nowej daty przy szkolnych tematach. Więc aby na dobre pożegnać zeszły rok postanowiłam się z nim należycie pożegnać.

 Dlatego zahaczając o masę postów tego typu. Zastanawiałam się, który z nich jest najlepszy i najciekawszy. Zrezygnowałam więc z okropnie długich wyżaleń. Mam nadzieję, że Was to cieszy. Po nie długim zastanowieniu i pójściem według mojej często mylnej, ale jednak nie zawsze intuicji. Stawiłam więc na: alfabetyczne podsumowanie!

 Pokaże od A do Z (dosłownie) co w tamtym roku szczególnie zapadło mi w pamięć, bardzo spodobało, albo umilało czas. Było ich wiele, ale z pośród tych należało wybrać najlepsze. A to już takie banalne nie było.
A JAK ART
 Plastyka, rysunki większość moich jakichkolwiek (amatorskich) talentów kręci się wokół nich. Szczególnie szkicowanie portretów, cieniowanie. To jest zdecydowanie najlepsze i raczej - w tej dziedzinie - najlepiej mi wychodzi. Bynajmniej tak mi się wydaje. Nadal ćwiczę i nie zamierzam zaprzestać z nauką rysowania.

B JAK BAD CHARACTERS  
 Czyli męskie postacie w serialach, filmach do, których w tym roku miałam ogromną słabość. W tym też. Ci źli byli ciekawsi. Nie zamieniali się w flaki z olejem. Można było się po nich spodziewać wszystkiego. Momentami są przyjemni, ale jak przyjdzie co do czego to takimi nazwać ich nie można.

C JAK COS GOOD GIRLS ARE BAD
 Jest to opowiadanie typu fanfiction. Historia mówi o dziewczynie Alex, która w jeden z dni kiedy jej chłopak nie mógł się z nią spotkać popełnia wielki, nieodwracalny błąd. Jest ono typowe dla: nastolatek. Dla młodszych nie nadaje się zupełnie, a starsi uważaliby to za mało dojrzałe. Jednak nie mówię, że wszyscy.
 [OPOWIADANIE] 

D JAK DREAMS
 Moja nazwa także musi coś oznaczać. Jestem osobą, która żyje we własnym świecie. Zamyka się samotnie w pokoju, a potem każdy wypomina, że nie chciałam wyjść. Czasami także mam ochotę zostać sama z moimi marzeniami, myślami. Mój blog jest wynikiem mojej dość nad wybujałej wyobraźni. Gdybym napisała tu wszystko co znajduje się w mojej głowie to tam gdzie mówiłabym o... hm... jogurcie pojawiłby się wilkołak.

E JAK EMPIK
 Zasługuje on na miano - "mojego ulubionego sklepu". Nie ukrywam, że nie jestem ogromną fanką chodzenia po sklepach z ubraniami. Jednak jeśli wejdę do takiego nadmienionego wyżej to ciężko mnie z niego zabrać. Pełno nieobejrzanych ekranizacji, seriali, nieprzeczytanych książek, gier w które nie grałam. Jest tam od groma rzeczy, które przeglądam i naprawdę się interesuję.

F JAK FILMY
 Można to nazwać drogą na skróty, ale nią nie jest. Jak nadmieniłam w jednym z postów - uwielbiam oglądać filmy, zabierają mnie do innego świata. W tym roku nie obejrzałam stosu płyt, czy tam tych znajdujących się w internecie. Mimo to te, które dałam radę nie zawiodły mnie w żadnym calu.

G JAK GALERIA
 Żyje w małej wsi w woj. świętokrzyskim, a więc jedynymi "rozrywkami", które się tutaj znajdują są: sklep i szkoła. Tak marnie dla większości. No cóż. Jednak całkiem niedaleko postanowiono zbudować ogromnie wielką galerię. Mającą kino, do którego wcześniej miałam dostęp po około godzinnej jeździe samochodem, sklepy, bar. Dla osób mieszkających w miastach to pewnie nic nadzwyczajnego. Nie mówię, że mi odbijało po tym jak się dowiedziałam o jej budowie. Jednak cieszyłam się, że powstało coś takiego.

H JAK HUNGER GAMES
 Czyli w wolnym tłumaczeniu: "Igrzyska Śmierci". Była to premiera, na którą czekałam około roku i nareszcie w listopadzie mogłam usiąść w kinowym fotelu jedząc popcorn i oglądając. Film zasługuje na jedne z najwyższych not. Owa część jest najlepsza z wszystkich trzech i zasługuję na maleńkie wynagrodzenie.
 [RECENZJA TUTAJ]



I JAK INTERNET
 Czyli słowo na wyciągnięcie ręki. Przecież na czym aktualnie siedzę? Odpowiedź jest banalna. Jest w nim pełno filmów, pomocy do nauki, mogę dzięki niemu kontaktować się ze znajomymi. Mimo tego, że nie ma ich wtedy przy mnie to i tak mogę z nimi popisać i dowiedzieć się jak sprawy mają się u nich.

J JAK JULIA 
 Dobra to może się wydawać głupie, ponieważ nie uważam siebie za idealną. Jednak gdyby nie ja to kto by napisał to podsumowanie, prowadził tego bloga? Nikt. Nie byłoby nikogo takiego kto wpadłby na identyczny pomysł, stworzył podobny szablon. Spotykał przyjaciół, nawet chodził do szkoły. Także nie widziałam nigdy aby ktoś w tego typu postach zrobił coś podobnego. A jednak gdyby nie te osoby... 

K JAK KINO
 Tak jestem kinomaniakiem. Nie. Nie wstydzę się tego. Odkąd otworzyli nową galerię chodzę do niego bardzo często. Kiedyś zdarzało się to z trzy razy na rok (niestety). Jeśli chcieliśmy do niego pojechać musieliśmy organizować całą wycieczkę. Teraz jest na wyciągnięcie ręki.


L JAK LENISTWO 
 Wstyd się przyznać, ale w tamtym roku było go tak wiele. Nie chciało mi się wstać od komputera, czy tam odejść od telewizora. Nauka była moim wrogiem, a łóżko i sen przyjaciółmi. Nie pochwalam lenistwa. Jednak z pewnej strony jest ono całkiem przyjemny.

M JAK MUZYKA
 Powinna być na jednym z pierwszych miejsc. Towarzyszy mi cały czas. Przy najbliższej okazji włączam głośnik i moje ulubione piosenki. Są ze mną w każdej chwili - gdy jestem smutna, wesoła, rozbawiona czy załamana. Czasami to one same wpływają na mój nastrój. Jak to powiedział Dumbledore: "Ach muzyka. To magia większa od wszystkiego, co my tu robimy!

N JAK NIEZALEŻNOŚĆ
 Czyli coś co zawsze chciałam zyskać. W tym roku lekko ja poczułam i to mnie uszczęśliwiło. Mogłam podejmować błędy i za nie płacić. Jednak w oczach moich rodziców pewnie i tak zawsze będę małą dziewczynką z kucykiem na głowie. 

O JAK OPOWIADANIA
 Nie wiem dlaczego, ale pod prysznicem, w czasie słuchania muzyki - praktycznie wszędzie. Przed moimi oczami ukazują się sceny, które przelewam na papier. Albo raczej na dysk w komputerze. To one jak jeszcze jedna rzecz, o której nadmienię później przedstawiają życie jakie chciałabym przeżyć.

P JAK PRZYJACIELE
 Są to osoby, które gdy mam problem nie postanawiają mnie z nim zostawić, a kiedy jestem szczęśliwa śmieją się ze mną. Nie chciałabym tutaj wypisywać ich listy, ani nic z tych rzeczy. Jednak jeśli to czytają to zapewne wiedzą, że chodzi o nich. Dziękuję.

R JAK ROWER
 Teraz przyznam się bez bicia. Nie jeżdżę na nim jakoś strasznie dużo, ale kiedy tylko się ociepli zamierzam to zrobić. Poczuć wiatr we włosach i to wycieńczenie, które jednocześnie jest dla mnie triumfem.



S JAK SERIALE
 W moim przypadku było jasne, że muszą się tu pojawić. Teraz codziennie oglądam po trzy odcinki każdego z nich. Nie wiem dlaczego, ale między innymi lubię je za to, że tak bohaterowie zazwyczaj przeżywają historie jakie przeżyć chciałabym ja. No może z małymi poprawkami. 

T JAK TUNEZJA
 Czyli kraj, do którego wybrałam się w te wakacje wraz z rodziną. Mają tam bardzo "brudną" (dosłownie) kulturę oraz średnio miłe maniery. Jednak nie jest tak ze wszystkimi. Uwielbiałam chodzić tam nad basen, albo ciepłe morze. Cieszyłam się, że nie ma tam za gorącego klimatu, ponieważ nawet jeżdżąc do takich krajów nie chcę go przeżywać.

U JAK UŚMIECH 
 Od zakończenia roku 2013 postanowiłam więcej się uśmiechać. Wydaje mi się, że niektórzy widząc mnie z podstawówki śmiejącą się tylko przy przyjaciołach i bliższych znajomych nie poznaliby mnie teraz. Bynajmniej nie ci, którzy znają mnie dobrze.

W JAK WYZNACZANIE CZASU
 Czyli coś czego w przeciwieństwie do reszty - brakło - po prostu. Nie umiem, nie potrafię go organizować. No cóż. Nawet jeśli bardzo chcę to do testu przed obiecanym sobie tygodniem robię to dzień przed.

Z JAK ZMIANY
 Jak nadmieniłam wyżej. Niektóre osoby, które widzą mnie teraz na gimnazjalnym korytarzu najprawdopodobniej by mnie nie poznali. Byłam wtedy nie za wysoka i lekko otyła, nosząca bluzki z kwiatkami. Mająca maleńkie okulary koloru ubrania i pulchną twarz. Teraz schudłam (bez diet) i do tego podrosłam. Więcej się uśmiecham i postanowiłam się zaakceptować. 

14 komentarzy:

  1. Ciekawy fajny pomysł na Posta ! : )
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsumowałaś rok inaczej niż wszystkie blogerki i to mi się bardzo podoba ! :) Alfabetycznie nie każda a nawet żadna tak nie robi :) To jest super ^^
    Zmiany też widać, że super i na lepsze zaszły.
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - Twój blog jest również świetny. ;)

      Usuń
  3. Świetny sposób na podsumowanie !
    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    PS: baardzo podoba mi się design bloga !
    Pozdrawiam :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na post :D ogólnie uważam, że Twój blog ma potencjał i zasługuje na większą liczbę obs ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja muszę popracować nad punktem W, nie potrafię zarządzać swoim czasem, zazwyczaj wszystko robię na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na posta! Genialna całość! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, genialny pomysł na podsumowanie roku w alfabecie, gratki:*!

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śwetnie wymyślony post na podsumowane:) uważam że twój blog jest świetny i zasługuje na wiecej wyświetleń i obserwacj :)

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się czyta ;)

    http://swiatpandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super alfabet :) Pierwszy raz widzę taki post :) Widać, że się zaangażowałaś :)
    Gratuluję przemiany i tak jak piszesz, zaakceptuj siebie, to jest bardzo ważne :) !!

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z alfabetem.Naprawdę mało osób z niego korzysta,widziałam go u góra trzech,ale Tobie wyszedł naprawdę fajnie :)
    my-mistakes-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę taki post! Super pomysł na podsumowanie :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne podsumowanie po prostu byłam zaskoczona :) przy okazji zapraszam do siebie
    http://hidewannatruthandlove-historia.blogspot.com/
    http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/
    http://angels-love-1d.blogspot.com/
    http://psds-1d-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń