sobota, 8 listopada 2014

TMI TAG (too much information)




 TMI TAG jest to tag, który polega po prostu na odpowiadaniu na pytania. To właśnie dzięki takim postom dowiecie się więcej rzeczy ode mnie. Może nawet za dużo. Pytań jest 50 dlatego mam nadzieję, że dotrwacie do końca. Starałam się, aby było one jak najmniej rozwinięte, ale jeśli się takie zdarzy to najwidoczniej nie mogłam się oprzeć pokusie...

1.Co masz na sobie ?
Szarą bluzę, no i czarne leginsy.

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakocha?
Zakochana? Nie. Raczej zauroczona :D

3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie. Nigdy.

4.Ile masz wzrostu?
162 cm.

5.Ile ważysz?
49 kg. :P

6.Jakieś tatuaże?
Nie, ale w przyszłości? Bardzo chętnie ;)

7.Jakiś piercing?
Tylko dwie dziurki na płatkach ucha.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
Z serialów najbardziej Klausa o Caroline, ale także Damona i Elenę oraz Sherlocka i Molly ;) No, a z filmów Rona i Hermionę, oraz Katniss i Gale'a. WOW!

9.Ulubiony program (serial)?
Pamiętniki Wampirów i Sherlock 

10.Ulubione zespoły?
Imagine Dragons

11.Coś, czego Ci brakuje?
Miłości i czasu

12.Ulubiona piosenka?
Alesso - Heroes

13.Ile masz lat?
Jestem szczylem, ponieważ ledwo 14

14.Znak zodiaku?
Byk, ale zawsze chciałam Lwa - dostojne i odważne zwierzę :D

15.Czego szukasz u partnera?
Szczerości, zrozumienia i zaakceptowania mojego trudnego charakteru ;P

16.Ulubiony Cytat?
"Naprawdę, niczego nie daje pogrążanie się w marzeniach i zapominanie o życiu" ~ A.Dumbledore

17.Ulubiony aktor?
Jednego nie wymienię: Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Ian Somerhalder, Joseph Morgan. Aktorki: Penelopa Cruz i Candice Acola

18.Ulubiony kolor?
Niebieski, ale też szary i biały

19. Muzyka - cicha czy głośna?
GŁOŚNA!

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Przed komputer, tsa... ;P

21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Nie ma się czym chwalić, ale około 30/40 minut

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
15/20 min.

23.Biłaś się kiedyś z kimś?
W podstawówce, ale tego nie można było nazwać jakąś wielką bójką. No, ale co prawda to prawda: byłam taką fight girl, oraz chłopczycą

24.TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru, słodkie oczy no, a przede wszystkim uśmiech, kaloryfer, lubię też głupie teksty typu: bolało jak spadłaś z nieba :D

25.TURN OFF. Co Ci się nie podoba u chłopców?
Natrętność

26. Powód dla, którego dołączyłaś na blogosferę
Chciałam wnieść do życia coś innego, ciekawego...

27 Czego się boisz?
Śmierci, oraz samotności

28 Kiedy ostatnio płakałaś?
Tydzień temu

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
W tamtym tygodniu - przyjaciółce

30. Co oznacza Twój blogowy username?
Only Julia - mam na imię Julia, a only: tylko :D

31. Ostatnia przeczytana książka?
Gwiazd Naszych Wina

32 Książka, którą aktualnie czytasz?
Dziady - muszę zacząć

33 Co ostatnio oglądałaś - serial (TV)?
Wczoraj - Ukrytą Prawdę :D

34.Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja siostra

35 Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Weronisia - przyjaźń :)

36 Ulubiona potrawa?
Potrawa? Czyli chipsy się nie licza :D No to pizza, albo kluski śląskie, mogą być też hamburgery ;P

37 Miejsce, które chcesz odwiedzić?
LONDYN, USA

38.Ostatnie miejsce,w którym byłaś?
U babci - z kuzynką łaziłyśmy po gminie to zaszłyśmy

39.Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Może... tak

40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Ale, że chłopaka? Parę lat temu :D

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
W czwartek? Pewna Patrycja, której obraza miała być komplementem... Ta, jasne... ;P

43 Na Jakich instrumentach grasz?
Mam gitarę, ale grać nie umiem - wcale :D

44 Ulubiona część biżuterii? 
Nie dziękuję, nie przepadam

45.Ostatni uprawiany sport?
Siatkówka

46.Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
I'm so fancy. You already know. I'm in the fast lane. From L.A. to Tokyo. Chyba każdy wie co to za piosenka ;)

47.Ulubiony teks na podryw?
Yyy... nie mam

48.Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
ZGADNIJCIE!

49.Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z Angelą

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
No i oczywiście Wy tam, tam przed ekranem. Jeśli macie bloga napiszcie, ze zostaliście przeze mnie otagowani - jeśli zrobicie ten tag dajcie linka ;)

Mam nadzieję, że ten tag Wam się spodobał.
No, a ja spadam oglądać Pamiętniki Wampirów, trzea nadrabiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz