niedziela, 2 listopada 2014

SZPILKA #3

 Jest kolejna SZPILKA no, bo jakby ktoś nie wiedział to październik już za nami, ale parę rzeczy - pomijając choroby i zmienną pogodę - zapadły nam w pamięć. A może jednak nie tylko te nieszczęsne rzeczy... ZAPRASZAM:


  • TOP MODEL - trochę głupio, ale to pierwsza seria tego serialu, którą zamierzałam obejrzeć, no wiecie - chłopaki. Okazało się, że czasu na tą chwilę przed telewizorem wcale nie straciłam. Program bardzo mi się spodobał i tylko dzięki temu wieczornemu odprężeniu wyczekuję poniedziałku. Wiem - szok! No, a jak to w każdym serialu każdy ma swoich faworytów. Moich możecie podziwiać o tam, tam u góry. Zapewne garstka z Was także ogląda ten program, więc mam do tych osób pytanko: KTO JEST WASZYM FAWORYTEM?

  • PRZYJACIÓŁKI - yy... tak właśnie, przecież szpilka to nie tylko seriale i inne pierdoły. Wyjdźmy na momencik ze świata wirtualnego. Komputer nie pocieszy Cię, nie przytuli, nie da mocnego kopa w dupę, zrobi to tylko Twoja "przybrana siostra". Wyobraźcie sobie, że z tak ogromnego doła dała radę wyciągnąć mnie tylko jedna osoba... POZDRAWIAM KAROLINĘ. Przyszłam do niej, a na twarzy od razu pojawił się wielki banan.

  • ZAPYTAJ BECZKĘ - program, który udowadnia, że w internecie nie ma głupich pytań, tylko są same głupie filmiki. Przepraszam nie mogłam się oprzeć. Tak więc on także pojawił się w szpilce. Gonciarz w tym miesiącu rozbawił mnie jak nikt inny. W końcu kto nie che zobaczyć GIMBUSA, DOLARÓW I OKULARÓW w jednej serii. No, a ja oczywiście zapraszam na ten pełny dawki humoru [KANAŁ]


  • ED SHEERAN - THINKING OUT LOUD - no w końcu musiał się  tu pojawić mój ukochany wokalista. Całkiem niedawno pojawiła się jego najnowsza piosenka, w której Edzio tańczy, tak, tak tylko ja mam taką podnietę, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz! Piosenka owa cały czas brzęczy mi w uszach, a ja cieszę się, że nie zawiodłam się nawet w jednym procencie na twórczości Edwarda.

  • DAMON SALVATORE - ta znowu zdziwienie i znów coś nowego. Postanowiłam, że jeśli mam taką obsesję na różnych postaciach wymyślonych, czy z filmów, czy z seriali, czy z książek to zrobię coś w desejn: postaci tego miesiąca. Trochę aby moje emocje co do danego bohatera choć trochę opadły. Nie chcieliście widzieć mojej obsesji Sherlockiem. Tak więc co można powiedzieć o Damonie. Jest to jedna z tych bohaterów, których jest dość ciężko ogarnąć. Jego krzywy uśmiech towarzyszy nam co odcinek, no a w nim łatwo się zakochać, i tak jest mój ☺ Nie wiadomo także czy on jest tym złym, czy tym dobrym. Zabija z łatwością, ale nie skrzywdziłby za grosz Eleny. No, a kiedy widzi się go rozbitego i smutnego to, aż serce pęka. 
  • POZDRAWIAM MOICH ŚMIEJĄCYCH SIĘ DO EKRANU ZNAJOMYCH :D
Przepraszam Was za to co wstawię ☺ No, ale postaram się milionami gifów nie zaśmiecać strony głównej. Dlatego kliknij: "czytaj więcej"





























6 komentarzy:

  1. Interesujący post ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ja też uwielbiam tą piosenkę :)
    obserwuję
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojezu widzę EDA *-*
    Obserwuje , co powiesz na rewanż?
    http://mivintly.blogspot.com/ - ww prawdzie dopiero zaczynamy ,ale każdy obserwator się przyda :))
    xoxo~Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń