środa, 13 sierpnia 2014

Łatwa dziewczyna - Easy A

Byłam dziś z koleżanką na takim babskim nocowaniu ;-) i jak na każdym z nich obowiązkiem jest obejrzenie filmu. Tak więc odpaliliśmy komputer i zabraliśmy się do oglądania, padło na film z 2010 roku pt."Łatwa Dziewczyna"


N początek fabuła: Olive jest dziewczyną, która w szkole jest praktycznie niezauważana, wyjątkiem jest jej koleżanka, która zaprasza ją na wyjazd pod namiot z rodzicami. Głowna bohaterka (Emma Stone) próbuje się z tego wykręcić i udaje, że idzie na randkę ze studentem. Jak wiadomo jedno kłamstwo ciągnie sobie za sobą kolejne. Potem zwierzała się przyjaciółce historią wyssaną z palca mówiąc, że spędziła z nim cały weekend. Niestety po pewnym czasie cała szkoła dowiaduje się o tym, a ona sama jest uznawana za puszczalską. Z początku cała ta sytuacja bardzo jej odpowiada, ale później dowie się, że kłamstwo nie popłaca.

Film jest dość zabawny, a w jednej ze scen mimo kategorii (komedia-romantyczna) wzruszył mnie. Zaczęłam przyswajać się do głównej bohaterki stopniowo, ale jak wczułam się w jej historię zaczęłam jej współczuć. 

Niektóre recenzje, dosadnie obrażają tą ekranizację, ale ja szczególnie takim opinią pisaną tylko z negatywną energią nie słucham. Pozytyw przede wszystkim :-D jednak niektóre filmy zasługują na taką ocenę, jednak we wszystkim jest jakaś iskierka, a on miał ich dużo. Gdyby ich nie było nie obejrzałabym go do końca, ale jednak kiedy tylko mi go przerwano nie byłam ogromnie zadowolona. Trzeba go obejrzeć na własne oczy i ocenić.

 Tak więc jeśli lubicie luźne, komediowe filmy, które nie obarczają was rozmyślaniem nad każdym słowem to jest on dla was. Serdecznie polecam obejrzeć tą konkretnie ekranizację, ponieważ historia Olive jest warta uwagi. 

♥ DO NASTĘPNEGO POSTA ♥
♥ PA, PA ♥
☻ A... I... PAMIĘTAJCIE, KŁAMSTWO ☻
☻ NIE POPŁACA ☻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz