wtorek, 19 sierpnia 2014

FILMOWE PLANY!

 Ostatnio mam ogromną ochotę na oglądanie filmów, a przeglądając filmweba znalazłam parę ciekawych tytułów. Tak, tak wiem - jak mogłam nie oglądać ekranizacji Tima Bartona. Odpowiem wam na to krótko: SAMA NIE WIEM. Jednak najbardziej muszę usprawiedliwić się z filmu, który jest bardzo, bardzo popularny i aż wstydzę się, że go nie oglądałam. Tak to Władca Pierścieni - A dlaczego - A dlatego, że jak byłam mała ustaliłam, że ten film mi się podobać nie będzie i już (tak po prostu). Teraz jednak zamierzam to nadrobić i wykonać challenge, w którym obejrzę wszystkie podane na dole sześć filmów. Proste, ale jakieś tam (minimalne i co najważniejsze - przyjemne) jest. Tak więc przedstawiam wam moją OBOWIĄZKOWĄ, WAKACYJNĄ LISTĘ FILMOWĄ.



♥ DO NASTĘPNEGO POSTA ♥
♥ PA, PA ♥


         PS. ZAPRASZAM: 
     

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz