wtorek, 26 sierpnia 2014

DRAW A REALISTIC EYE (#2)

 Witam was w kolejnym poście z moich bazgrołów. Dziś postanowiłam poprawić rysowanie oczu (dokładnie), aby wyglądały na bardziej realistyczne. Obejrzałam jeden z poradników, który bardzo przypadł mi do gustu i wzięłam się za robotę. Jeśli będę miała aparat, który jest starszy ode mnie o małą ilość lat to może sama nagram taki poradnik.


Światło, światło, światło kiedyś doprowadzi mnie do szału. No cóż. Macie mój rysunek. Mam nadzieję, że przypadł Ci do gustu, jeśli nie proszę o uwagi☺
♥ Tak więc - do następnych postów - PA, PA ♥

6 komentarzy:

  1. Jest prześliczny. Dlaczego ja nie potrafię tak ładnie rysować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to dla mnie wiele znaczy.
      PS Powiem Ci, że każdy ma w sobie talent - ja ćwiczyłam rysowanie parę dobrych lat i nadal się uczę ;-)

      Usuń
  2. Przed tobą jeszcze długa droga. Sama także rysuję i nie jest łatwo uzyskać efekt realistyczny. Tobie udało się osiągnąć efekt mniej więcej semi-realistyki. Widać, że używałaś tu jednego ołówka, co nie jest znowu jakimś poważnym błędem, ale nie pozwala wydobyć tej odpowiedniej głębi rysunku, co przy użyciu jeszcze kilku innych o różnej miękkości. Poza tym poprowadziłaś linie nieco za ostro, przez co skóra wokół oka wydaje się plątaniną nitek. Brwi rysuje się raczej jako pojedyncze włoski, a nie jednolitą kreskę. Widoczne są też błędy z cieniowaniem. To w wielkim skrócie, nie rezygnuj, praktyka czyni mistrza :3 Po dłuższym czasie zobaczysz efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dziękuję za taką odpowiedź. Krytyka jest lepsza od kłamstwa. Postaram się jeszcze poćwiczyć :-)

      Usuń
  3. Chciałabym tak ładnie rysować, ale najwidoczniej nie każdemu dany jest talent rysownika :)
    Ćwicz a efekty będą zniewalające, chociaż juz i tak jest wspaniale xx

    Zaczynam obserwować :)
    booksmakeyourlifebetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3 i tak wiem, że muszę jeszcze to poprawić, ponieważ nie jest świetne.

      Usuń