poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Na początku był chaos!

Chciałabym was serdecznie powitać na moim nowo założonym blogu.
Może na początek się przedstawię jestem Julia i od dłuższego już czasu interesuję się blogowaniem. Zajmuję się też rysowaniem od dobrych kilku lat i można powiedzieć, że jako tako mi to wychodzi. Postanowiłam też spróbować swoich sił w grze na gitarze, ale o tym wolę nie wspominać. Mogę tylko powiedzieć, że po mojej grze każdego nagle bolą uszy, ale omińmy ten temat.
Lubię zagłębiać się w świat książek, równie jak filmów. Jest to zupełne odejście od rzeczywistości i nie rozumiem jak można nie lubić tych dwóch rzeczy.
Co do bloga to powiem szczerze, że nie mam pojęcia o czym on będzie. Chyba, że "WSZYSTKO" się zalicza. Mam parę pomysłów, które chce na nim pokazać, ale czy będą wypałem to się okaże.
To tyle co mam na wstępie do powiedzenia, było to krótkie, ale dla mnie miało ogromne znaczenie, przecież pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Jeśli jednak nie spełniło waszych oczekiwań to cofam poprzednie zdanie, ale i tak mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.


♥ DO NASTĘPNEGO POSTA ♥
♥ PA, PA♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz