piątek, 29 sierpnia 2014

NOWY SZABLON!

 Tak, tak wiem, że ten szablon mam dość długo, ale teraz widzicie jego no troszkę inną wersję. Bardziej dopracowaną i moim zdaniem o wiele lepszą. Głównie w  pasku bocznym jest wiele nowych rzeczy. Macie tu także porównanie z mojego pierwszego, pierwszego szablonu. Nie pasował mi, ponieważ nie był on mój, a do tego brakowało mu przejrzystości. Te zdjęcia porównujące świetnie wam to pokażą - będą tu też zupełnie inne rzeczy, których nie było wcześniej wcale. Jeszcze - na ten post wpadłam dopiero teraz, aby lepiej wszystko podsumować, a więc wykorzystałam trochę inny blog, aby wam to porównać (mniej-więcej). Tak więc macie mój...


 (PRZED)
(PO)


 (PRZED)
(PO)


(PRZED)
(PO)


 (PRZED)
(PO)



 TO W ZASADZIE NIE JEST OGROMNIE POTRZEBNE I DA SIĘ BEZ TEGO OBEJŚĆ, ALE JEDNAK POSTANOWIŁAM DODAĆ TAKIE OTO COŚ, ABY BLOG WYGLĄDAŁ O CHOĆ JEDEN MAŁY PROCENT CIEKAWIEJ. TAK WIĘC WITAM NA MOIM BLOGU.

TO WYGLĄDA TROSZEŃKĘ JAK REKLAMA, ALE NIĄ NIE JEST. PRZEDSTAWIAM WAM TUTAJ PIOSENKI, KTÓRYCH SŁUCHAM AKTUALNIE I POLECAM JAK NAJMOCNIEJ. BĘDĘ JE ZMIENIAĆ WRAZ Z MOIM AKTUALNYM GUSTEM.


TAK WIĘC POSTANOWIŁAM DODAĆ OBSERWATORÓW. NIE JEST WAS OGROMNA ILOŚĆ, ALE JEDNAK POSTANOWIŁAM TO DODAĆ, ABYŚCIE MOGLI BEZ WPISYWANIA LINKU - KIEDY TYLKO BĘDZIECIE MIELI OCHOTĘ - PRZEGLĄDAĆ MOJE POSTY. PS OBSERWATORZY MOGĄ TU UDOSTĘPNIAĆ LINKI DO SWOICH STRON ☻ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz